Got to go down because I want it all

Träningen igår gick bra och det var skönt, men är
sjukt nervös för matchen i helgen. Den är halft av-
görande
för vart vi ska placeras än så länge i serien.
Vi ligger rätt bra till, men tråkigt att glida ner för
några losers som Floda! Fuck no!

Känner att jag har mycket på mitt samvete som
jag borde göra. Skriva till mormor, ringa pappa,
skriva CV och skaffa mig ett jobb. Men det är sånt
man skjuter åt sidan för viktigare saker, som
pojkvän, vänner & skolan. Tror jobbet får bli mitt
2009-nyårslöfte. Sedan brev till mormor får jag ta
upp när jag inte har rövmycket i skolan. Det med
pappa löser sig alltid!

Ikväll blir det mys med Olivia. Ska först möta älskling
i stan en snabbis. Sedan blir det bio med Josephine,
Olivia
och förhoppningsvis Fåååånge & Saaajmon!

Nu ska jag lyssna på Kanye West, kärlek till honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0