Helgerna kommer, helgerna går!

Helgen bestod av fredagen då det blev mys med
robbob. Sedan lördag kom ju pojkarna hem till mig.
Det var mycket, mycket trevligt. Sedan söndag blev
det julpynt och julstäd. Sedan natten var turbulent
och ledsen. Blev ingen sömn tyvärr.

Igår gick jag hem efter 2 lektioner eftersom jag vart
vaken ett dygn. Träffa Rob för att reda ut allt, det var
välbehövt. Sedan hem för att sova tills jag skulle iväg
till träningen. Det var segt, men träningen gick bra
i alla fall.

Jag ser endast fram emot helgen, det är därför
jag orkar med alla dessa sega veckor med plugg
plugg plugg.
Men denna helgen kommer bli skojj
som fan!
 
yeahyeah, måste koncentrera mig på spanskan nu.
Btw fick jag mvgestiska verksamhetsprovet och
1 poäng ifrån mvg på spanskan. Gott!

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0