Hey Míckey!

Simmade 20 längder på idrotten idag, plus att
man skulle livrädda en person, (jag livräddade
katrin) 50 meter. Det var sjukt jobbigt! Men jag
jämnade ut det sen med att gå till Mcdonalds
och ta en lilla menyn, inget ska brännas här
inte!

Snart
ska jag försöka komma igång med spanskan,
har som sagt redovisning muntligt imorgon, och det
är sjukt svårt, då menar jag verkligen sjukt svårt! Så
det gäller att lägga i, om jag nu tar tag i det.
Yäähyääh.

Snart är det helg då blir det skåne, mysigt!

Ching Chong!

Kommentarer
Postat av: caroline

Kolla vad biljett kostar så för jag över pengar till dig.

2008-12-10 @ 13:09:02
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0