Klara färdiga, kissa!

Gud, jag är så nördig. För det första
bloggar
jag istället för att gå och kissa
just i denna stund. Sen så klarade
jag ut harpan 80 sekunder igår.
Sen så har jag pluggat röven av mig
hela denna veckan. Jullovet kommer
sitta fint asså!

Sedan Ebba, för att hålla den halten
ska man helst skíppa godis eftersom
den får halten att först snabbt gå upp
men sedan snabbt ner igen. Man ska
äta ofta och bra mat, gärna en bra
blandning mellan innehållsrika
kolhydrater, bra fett och proteiner
.

Kommentarer
Postat av: caroline

Sockerfritt godis då? Är det bra om man ändå är sugen liksom o ändå kommer att äta ngt godisaktigt, är sockerfritt "bättre" då o isf varför? kan du fråga din snygge gympalärare det?

2008-12-18 @ 13:38:07
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: Ebbsi!

hah thanks

det är ju inget jag kommer lyckas med :D

2008-12-20 @ 02:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0