Det är jag & room service!

Vi kan design! Nej, nu ljuger jag igen. Det var
satan i gatan var jag gör det här? Men i och
för sig så erkänner jag det också, så det är
ändå okej. I alla fall. Jag trodde när min pojkvän
frågade igår (tror jag) hur designen fungerar
på denna komplicerade sidan fungerar. Jag var
självsäker och sa att det kan jag fixa när vi
träffades nästa gång. Nu sitter jag här, har
försökt ett antal gånger på många olika sett,
men inget reslutat. Så jag ger mig!

Men kan någon annan hjälpa mig?
Syster yster Carro kanske?

Kommentarer
Postat av: caroline

Det vet du! Maila vad du vill ha så ska jag försöka hjälpa till! Eller vad rob vill.

2008-11-25 @ 10:55:19
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0