En gång pingvin, alltid pingvin!

Måste bara avreagera mig och vara liiite rasistisk, men egentligen inte,
bara det att detta inlägget handlar om personer som har en gångstil som
stör mig något enormt, och dessa personer råkar oftast vara utländska.

Gångstilen kan man förknippa med en pingvin. Personen som använder
sig av den gungar fram&tillbaka, har armarna någon/några decimeter från
kroppen så att armarna är längre ut och inte ligger längst med sidorna. Men
varför dem går så är, enligt mig nog att de föddes när deras mamma stod upp
så de landade med röven rätt på en pinne som de fick uppkörd. Men vad
vet jag.. Det är min teori och jag tror den stämmer, till en viss del.
Sedan är det ju deras ord och språk som kommer ut ur deras dumma mun.
Det är en gräslig blandning när personen både har det hemska uttalet och
enligt dem de coola orden med den gångstilen, då har jag lust att gå fram till den,
trycka ner armarna mot sidorna, dra ut pinnen ur röven, sy igen käften och säga
Ha jävligt bra dag!

Kommentarer
Postat av: caroline

Dumt att kalla alla ickesvenskar för ovan, det finns väldigt många svenskar som är likadana...



Det är bara att hoppas att de skaffar sig ett självförtroende/självkänsla så kan de nog sen slappna av!

2008-11-13 @ 20:15:10
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0