Friday baby, friday!

Woooonderbart att det är fredag tycker jag! Alltid lika skön känsla
den sista lektionen och tom. Nu när man vet att om bara några timmar
sittar man på bussen hem, när man kommer hem ska man trycka i
sig den sista Ben&Jerrys med kladdkaka i! Sedan blir det kvällen
och då kommer tjejerna och då blir det lite myskrök!
Inget går upp mot fredag. Visst, lördag i all ära. Men då har man inte
den känslan när man är i skolan och ser den perfekta kvällen
som komma skall!

Nog om det! Nu ska jag skryta lite betyg!
Mvg/vg - phonecall (engelska)
Mvg/vg - svenskan på det argumenterande talet (vrf det blev vg var för jag gick över 4 sek)

Mvg/vg - Sveriges styre (svenska)

Jag är helt okej nöjd. Störande att det vg:et är där, det betyder att
det är ett svagt MVG..

Nu ska jag plugga, som vanligt!

XoXo /Your master Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0