Onödiga saker är min grejj!

En lista, why not?

SENASTE...

Person du tänkte på? Rob <3
Gången du spydde? Hmm, Joakim Signäs fest...
Gången du grät? Igår
Pizzan du åt? Kom inte ihåg!
Du dansade: Fredags
Du skrattade åt någon? Idag
Du var singel: Typ, blev det den typ 6 oktober frams till någon gång i november
Låten du lyssnade på: Ingen aning

ANTINGEN ELLER...

Svart eller vitt? Svart
Te eller kaffe: te
Långt eller kort: Beror på
Buss eller spårvagn: Buss
Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på folk och vart
Tv-spel eller datorspel? DATORSPEL! :D
Singel eller upptagen? upptagen
Hångla eller pussa? Pussa
Facebook eller nattstad: vi tar ansiktsboken
Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
Akon eller Usher: Usher
Hög klack eller låg? Högklack!
Blåa ögon eller bruna? Gröna ;)
Choklad eller lakrits? choklad
Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster ofc!
Coca cola eller fanta?  coca cola, me love!
Pizza eller kebab? Pizza :D
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? båda, ofc
Leva eller dö? leva

ANTAL...

Personer du älskar? Runt 5-10
Personer du hatar? Många många
Gånger du haft minnesluckor? hoho, vet inte (A)
Gånger du varit hög? höhö, va?
Personer du saknar just nu? 1

VEM...

Vill du kyssa nu? Robert Mikael Kristersson
Älskar du? Robert, min familj & mina vänner
Saknar du? Rob
Ska du träffa imorgon? Klassen och kompisar I hope
Sjöng du senast för? I fredags för tjejerna <3
Är söt? Jag ?
Är din förebild? Syster Carro
Vill du träffa? Måååånga

HUR...
Gammal är du?
16
Ofta är du glad? Hmm, oftast. När jag är med folk jag trivs med
Länge sover du? tills jag blir väckt av min snea väckarklocka
Lång är du? 172 cm!
Blev du kär första gången? Han var mystisk, svårflörtad och svår att få
Andra gången? Han hade något jag aldrig sett förut. Han hade mer än bara en
personlighet, han hade humor, utseende och förstående för andra människor.

VAD...

Gör dig glad? Kärlek!
Gör dig ledsen? falska människor och lögner
Vad vill du helst göra just nu? Åka hem
Önskar du att du slapp göra? va i skolan, är fett trött
Vill du ha nu? rob!
Önskar du dig i födelsedagspresent? armband & pengar
Längtar du till? Looooovet!
Tycker du om dina betyg? ja, helt okej!
Ångrar du i ditt liv? Många, många saker 
Är det bästa som hänt dig? Rob, tror jag
Har du fobi för? Att bli lämnad


Kommentarer
Postat av: caroline

Åh, jag blir stolt wie(som) ein(en) Tupp!

Men du, får att ångra mindre av sitt liv ... så hata inte. Man kan ogilla mer eller mindre!

2008-11-27 @ 19:39:20
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0