Summa kardemumma!

Helgen har inte varit otroligt innehållsrik men
lite har jag allt fått in. Som ni vet hade jag ju tjejkrök
för några i fredags. Det var sjukt lyckat och jag
hade skitroligt. Dock blev kvällen kort. pga. Att
tjejerna kom sent och åkte tidigt. Men när de väl
var där var det ett sjuhejdrans party. Vi drack
och åt god saker. Sedan dansade vi och sjöng
till bla. Carola, Magnus Uggla & Spice girls!

När tjejerna åkte kom Rob och tog hand om lilla
mig. Så det var en mycket bra kväll. Och jo visst,
lite dåligt kom på slutet när Rob fick ta hand om
mig, men det behöver vi inte ta här!

Lördagen spenderades med Rob och det var
underbart. Vi gick in i affären och köpte det vi
var sugna på som då var fetaost, grillad kyckling
och frallor. Dagen innehöll mat, mys och pussar.
Sedan åkte han för att ha lite kul med killarna,
men kom redan tillbaka vid halv 12 för att få stekt
ägg och bacon på macka. Sedan skulle han egentligen
åkt hem, men han stannade, som jag hade räknat ut.

Idag blir det match mot Lerum, hemmamatch! Spännande!
Så nu ska jag hjälpa mamma med maten jag
ska äta.

Bilder kommer från fredags alldeles snart.

Se ya later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0