My tears dry on their own

Slutade tidigt idag, mer exakt klockan 11.
Skönt, både engelskan, där jag skulle ha
muntligt framträdande blev inställd men
även den helt onödiga basgruppen där
hela klassen sitter och snackar om ingenting!

Sedan bar det av till kungsbacka där jag
plockade upp Emelie och kollade lite
innebandy. Trevligt trevligt.
Nu är jag hemma och har lagt in bilder
som jag tagit den senaste månaden,
är så dåligt på att lägga in dem på datorn!

Jaja, ska iväg till Emma, en i laget, och ha
lagkväll. Med pizza, spel och tjöt!

Pusshaaaj!


Busunge!

Kommentarer
Postat av: caroline

Lägg in dom på bilddagboken då också, you silly goose!

2009-02-07 @ 11:52:22
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0