The winner takes it all!


Jaha,
så var idol över. Grattis Kevin, sjukt bra gjort!
I och för sig har jag inte följt idol ett dugg, har kollat
de 2 sista avsnitten typ för pojkvännens skull. Men
den som kommer 1a får oftast ett sämre kontrakt
en den som kom 2a. Kolla bara, alla 1or har inte
kommit alls lika långt som 2orna! Exempel kanske;
Darin & Sebastian!

Så hoppas Alice får ett grymt kontrakt, och att
Kevin tar tag i sin karriär efter skivsläppet, för de flesta
1orna har dött ut efter de har turnerat runt lite i
Sverige. Dåligt men sant.

Nu ska jag koncentrera mig på min älskling. Vi har
haft en underbar kväll, så ska det även fortsätta!

Puss (P.s Imon blir det skååååne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0