Back on the damn track!

1 vecka och 5 dagar kvar av skoltiden för denna
terminen. Skönt att kunna tänka så, jag börjar
faktiskt bli skoltrött, kanske senare än andra,
det är ju i och för sig positivt. Jag börjar bli lite
nervös
inför helgen. Min älskling, min prins,
mitt hjärta,
ska till maldiverna i 2 veckor.
Han kommer hem den 28 december och jag vet
inte hur jag ska klara mig. Ska ta ett djupt
andetag och hålla det tills jag får känna hans
kropp nära min igen.

skolan är rätt lugn nu, tror jag ska ta tag i att
träffa pappa nu. Plus, tror jag åker till skåne
lördag när Rob har åkt. Går det bra syster?

Ska ha english nu, have a nice one!


Kommentarer
Postat av: caroline

Jau, det vet du! Mamma kommer ju sön-mån så kom du innan om du vill ha en chans på Ella!

2008-12-08 @ 11:16:00
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0