Dagen före dopparedagen!

Stavningen på rubriken vet jag inte om den är
fullständig, tyvärr!

I alla fall. Det är en kväll kvar tills min pojke, min
älskling, mitt hjärta
åker iväg 2 veckor till Maldiverna.
Klart jag kan tänka framåt 2 veckor, då han kommer
hem brun som en pepparkaka. Men det handlar
ju även om att stå ut 2 veckor. Och nej, hela mitt
liv kretsar inte runt honom, men all tid man vanligtvis
spenderar med honom är fri nu, och gud så tråkigt!
Han är ju även min glädjekälla, min klippa. Får tänka
på att det bara är 2 veckor, nästa gång är det 5 veckor,
på den kan man hitta ett helt nytt liv. Det är en utmaning!

Keep fighting!


 
Jag och älskling innan min bal i 9an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0