Just like a tatto, I will always have you!

Såg baby i en webcam på internet, den uppdaterade
varje minut. Ascoolt, och gud vad min pojkvän är snygg!
Galet,
men sant. Min ångestlängtan har nu gått över
till en mer lugn längtan, en bra längtan. Känns som
jag kommer börja uppskatta både min pojkvän och hela
vårt förhållande på en helt annan nivå!

Ikväll ska jag till syster yster Hanna som fyller 21 år,
congratz sis! Ska bli mys, men hoppas på lite roligt,
men som man säger, man kan inte få allt!

Om 8 dagar är det jul, så det är dan, före dan,
före dan, före dan, före dan, före dan, före dan,
före dopparedan!

Tack och hej, leverpastej!


Maj löv!


Kommentarer
Postat av: RobBob

So cute baby! I will see you soon :)

2008-12-17 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0