Merry fucking christmas!

Nu ska jag börja ta upp julklappshandeln eftersom
skolan börjar lugna ner sig. Jag har verkligen skit-
svårt
för det. Jag och Rob har i alla fall bestämt att vi
ska spara pengarna och lägga ihop dem till en
upplevelse som vi ska göra tillsammans. Det var en
bra överenkommelse tycker jag. Sedan har jag mina
3 systrar, min lillebror, mina tre syskon barn + mina
föräldrar
. Det är sjukt mycket. I och för sig kan jag
alltid vara med på mammas present till småttisarna,
sedan föräldrarna är det ganska lugnt.

Men syskonen är svårt. Hanna & Carro kan köpa va
de vill eftersom har pengar till det. Pernilla är
 enklare, henne kan man köpa lite kläder till
er något sånt :) Mamma&Pappa vet jag redan
vad jag ska köpa till. Jaja, det är ganska lugnt ändå.

Livet är bra svårt ibland!

nu ska jag plugga till engelska grammatikprovet,
Ciao
!


Kommentarer
Postat av: caroline

Inga julklappar till mig vettu! Blir som en julklapp att du kommer o hälsar på! På riktigt alltså!

2008-12-09 @ 14:08:54
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: caroline

Ella behöver du verkligen inte heller köpa till! Spara du på det så kan du vänta tills hon blir lite större o fixa en upplevelse med henne istället!

2008-12-09 @ 14:10:27
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: caroline

Marry - gifta

Merry - glad

(så, ska vara tyst nu ett tag)

2008-12-09 @ 14:32:51
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0