Start = landning

Om man ska starta något så måste man ju landa = avsluta. Och starta saker, det är jag typ kung på. Men att avsluta, det ordet vet inte jag riktigt vad det betyder. Men det finns ju undantag som i allt annat.

Saker jag inte vill avsluta;
Förhållande
Vänskap

Skolarbeten
Prov
Andra svåra saker

Saker jag vill avsluta;
Bakverk (för det goda är ju avslutningen, då man äter upp allt)
Matcher
Krig
(Jag är nästa Miss America, jag vet)
Fattigdom (som jag sa ovan, jag skulle passa som hand i handske som Miss America)

En nödvändig lista som förmodligen alla som läser bloggen
kommer kopiera för ni blir så jävla avundsjuka på att jag kommer
på så grymma saker att blogga om.
En grym start på en grym blogg helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Olive

sluta försök avsluta din vänskap med mig varje sekund av dagen du är med mig dåååååååå! nej men soft med blogg och nej listan kommer jag inte sno! PUSS<33

2008-11-12 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0