I try to keep it together!

Fredagen bestod av laggrej som inte blev så stor.
Haha, det blev jag, Sandra, Ebba, Emma, Cissi och
Stefan
- vår coach. Men kul hade vi. Vi började med
att trycka i oss varsin pizza, sen gick vi till 4-gott som
förövrigt har Göteborgs godaste godis. Där packade
vi på oss det vi kände skulle tillfredställa våra godis-
sinnen. Sedan gick vi hem till Emma. Där spelade
vi ett ordspel som hette "med andra ord" sjukt kul
och jag & sandra var ett enastående lag! Sen gick
vi över till bubblan och Stefan var sjukt dålig på! Sen
blev det Texas Hold'Em som jag sög på! Medan vi
spelade så drack vi lite vin och åt godis. Hur bra som helst!

Lördags blev det all fokus på Rob eftersom han åkte till
hemsedal på söndagen. Så massa pussar och mys!

Söndagen så lämnade jag av älskling vid bussen så
for jag till pappa där vi firade hans 52 årdag med kakor
och tårta, gottgott! Sen åkte jag för att leka med Katrin
och Olivia. Vi bakade snickerskaka och spelade spel!

Nu ska jag till träning, blir bättre uppdatering i veckan!

PussPussLisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0