You know you're my saving grace

Idag började om en helt okej dag faktiskt.
Segt att gå upp, men vilken morgon när
den jävla klockan på mobilen ringer och
man slits ut ur sin underbara dröm och
sin skönhetssömn är inte förjävlig?

Jag fick faktiskt till en mittbena i håret
idag, blev mycket snyggt! Dagen består
av 3 lektioner. Historia, spanska och ph-
samtal.
Sen har vi 30 minuter information
om vilka inriktningar det finns. Jag vet redan
att jag ska gå ekonomi så det blir väl lite
sömn på den genomgången!

Något intressant är att jag prövade Chai-Latte
igår. Trodde den skulla smaka kaffe eftersom
namnet innehöll "latte", men det betydde tydligen
mjölk så Chai-Latte är sjukt gott, te med massa
skummad mjölk i typ. Mums!

Idag ska jag kolla lite kläder med älskling i stan,
hoppas jag hittar något billigt och fint!

Nu blev det massa text, får ta in några bilder då oxå!

Ciao!


Älskling på maldvierna, ser extremt härligt ut!


Maaaat!

Kommentarer
Postat av: caroline

Oh, jag vill ju se mittbenan också!

2009-01-29 @ 11:47:10
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0