I don't worry cause' everyting gonna be alright!

Jag har mycket på gång nu, utöver skolan faktiskt.
Igår fick jag ta emot mycket, både skit och viktiga saker.
Jag tror att man aldrig slutar lära sig saker, fast
man är 98 år och ligger på dödsbädden eller man
är 6 år och precis börjar förskolan. Du får alltid
nytta av att ta till dig ny information. Fast man
är jävligt duktiga på vissa saker, kan man alltid
bli bättre. Dessa ord har tom. kommit ut från
självaste David Beckhams mun, att han är inte fullärd
inom fotboll, ändå kan man inte slå honom.

Detta var något jag fick en upplysning om igår.
Jag vet att ett förhållande har med och motgångar.
Men för att försöka undvika motgångar så gott det
går så måste man lära av de misstag som leder
till motgångar. Detta är något jag har svårt för, men
min mamma sa att om man inser sina egna brister
är det lättare att göra något åt det. Det ända som fattas
är stöd från rätt personer. Jag har absolut motivation
eftersom jag vägrar förlora den jag älskar allra mest
en tredje gång. Men alla behöver stöd för att klara
av vissa saker. Så jag ska hitta någon som kan stötta mig.
Klart jag har min mamma och min pojkvän och mina
vänner.
Men ibland behöver man någon som inte har
en aning om dig, någon ny.

Jaja, var bara tvungen att dela med mig, det är säkert
många som vart, kommer vara eller är i samma sits
som mig. Jag står framför ett ultimatum, att förändras
eller så förlorar jag
. Jag vägrar att förlora, så jag antar
utmaningen. Detta är något alla kommer stå framför.
Lycka till!

Puss&Kram, Lisa Landin!

Kommentarer
Postat av: Din prins

Mycket bra skrivet älskling, vi löser det tillsammans! <3

2008-12-03 @ 23:01:04
URL: http://robbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0