I made it!

Ett tårdrypande farväl blev det mellan mig och älskling
vid kullaviks centrum innan jag åkte till Kungsbacka för
att ta tåget och älskling till stan för att åka iväg!
Usch, det kommer bli två långa, långa veckor. Men jag
kommer klara det. Jag har något att se framemot!

Nu är jag i alla fall i Skåne. Vi har hunnit leka med lego,
pussats, byta blöja och äta pizza.
Inte illa pinkat! Åker
redan imorgon men innan det blir det adventsfika för
släkten här hos syster. Mysigt mysigt. Nu ska jag fortsätta
underhålla lillan!

Ha det!

P.s Baby, jag saknar&älskar dig.

Kommentarer
Postat av: caroline

WOW! Snyggt du har gjort med färgerna!

2008-12-13 @ 21:56:32
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0