Skulle bara kolla läget liksom!

Gud, igår blev ju helgalen när jag skulle möta
upp älskling på flygplatsen. Var en del av
överraskningen. Jag skulle ta bussen dit från
nils eriksson terminalen. Hoppade och allt
var lugnt. Men när den började köra över bron
till hisingen fick jag en klump i magen. Men
jag lugnade mig själv med att den bara tog en
liten omväg. Men när den kom enda bort till Tuve
och två andra män hoppade av och hade lite småpanik
kände jag att det var mycket fel. Jag hoppade av
och alldeles riktigt så var bussen påväg till Säve-
flygplats
. Jag & de två andra männen delade en taxi
till landvetter, där rök mina sista biopengar som jag
skulle spendera på kvällen med Rob.
Väl framme efter mycket om och men och mycket tjat
på chauffören att vi hade väldigt, väldigt bråttom så var
vi framme. Under hela färden höll Rob mig uppdaterad
vart han befann sig så jag inte åkte dit och betala för det
så när jag var framme så var han påväg hem!

När jag kom fram sprang jag in och försökte rycka loss
pappret som var runt rosen jag köpt. Jag var superstressad
och såg nog både ut så och förvirrad. När jag var i min
högsta fart fick jag snabbt bromsa in då jag mötte Glenns (robs bror)
ansikte och hans hej! Han förstod ju såklart att jag var ute
efter Rob, så han visade att jag skulle tillbaka till entren,
bredvid där satt han på en bänk. Både jag & han såg nog
lika chockade ut + mitt ansiktsutryck som var en blandning
av "är jag verkligen framme" och "shit va stressad jag är" och
"gud vad snygg min pojkvän är"! Han lugnade ner mig med
att jag var framme nu och med en kyss. Gud va jag hade
längtat efter den!


Nästa händelse
är lite kortare, men mycket sjukare!
Sitter på spårvagnen påväg till Kungsbacka för att
uträtta några ärenden. Sitter och bara kollar ut och
dagdrömmer lite. Då kommer en kille i ca 30+ åldern
och ställer sig framför mig och blinkar åt mig. Min
första tanke var att han trodde jag var någon han kände.
Men han fortsatte med att prata om nyår och att tiden
går så snabbt. Jag hann inte ta upp allt han sa för
jag var så chockad att han ens trodde att jag var nära
hans hemskt gamla ålder! Han fortsatte med att presentera
sig som "Daniel". Okej, who cares? Jag försökte desperat att
ringa Rob. Inget svar. Ringer mamma, pjuh, hon svara.
Men i bakgrunden av mitt&mammas samtal fortsätter han
att prata om att fika. Jag ursäktade mig med att säga att
jag skulle till Kungsbacka. Han sa att vi gärna kunde ta
det någon annan dag. Han fortsatte med att säga att han
kunde ta mitt nummer. Oh shit, NO! Jag nickade och
fortsatte att prata med mamma och hoppades att han
snabbt skulle glömma av hans hemska fråga. Men nej,
det gjorde han inte. Mitt och mammas samtal fortsatte,
men det gjorde även hans samtal med mig. Han frågade
efter mitt nummer. Jag var ju så listig att jag bytte ut en
siffra mot en annan. Så jag gick av med ännu en beundrare
och han med ännu ett fel nummer. Läskigt värre!

Så, det var 2 creepy händelser under idag&igår!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0