Fuck me, I'm famous!

Okej, nu tog jag kanske i lite!
Men jag har i alla fall en B-kändis på samma buss som mig
nästan varje morgon! Han hoppar på på järntoget. Visserligen
är han för gammal för att satsa på, men han luktar gott! Nu
är ni säkert nyfikna vem det är, och jag ska avslöja, I will!
HÅLL I ER NU!

Alexander som är i final på "ensam mamma söker" för Johanna!
Visst, kanske inte superduper tufft. Men jag ska börja snacka med
honom så han bjuder med mig på fest så kommer jag gå på ascoola
fester så tar de massa bilder på mig för att jag är så snygg så blir
jag superduper känd för alla kändisar vill hänga med mig! WIIIHO!

Ja, det var en stor nyhet. Så detta gör mig officiellt en ja, typ
K-kändis!

Have a nice one!




Alexander i "ensam mamma söker"


Kommentarer
Postat av: caroline

Kändis som kändis!

2008-11-21 @ 13:08:04
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0