Hallå världen!

Att jag är dålig på att uppdatera är något som är ett faktum,
och älskade läsare, ni får stå ut för mina helger kretsar inte runt datorn.
Okej, jag ska inte ljuga, för denna helgen var det ganska mycket dator
inblandat. Jag kanske ska köra en snabbt uppdatering om helgen kanske?

Fredag:
Match borta i skepplanda. Vi vann med 10-1, målet gjordes på sjävlmål!

Lördag:
Slapp dag. Började med att åka till Kungsbacka för att mysa med Rob där.
Sedan kom Ferdie & Fill för att vara med och kolla innebandy i Aranäs hallen.
Bräckan - Capricorn, en faktiskt helt okej match!
Sedan bar det iväg hem till Olivia, där vi lana, jag helt seriöst, lana sims 2.
Det var sjukt kul och jag var grym!

Söndag:
Vaknade hos Olivia efter 6 ostabila timmar. Somnade nämligen halv 6.
Åkte hem för att duscha och göra mig iordning för att äta och mysa hos Rob.
Där pluggade jag och myste länge och sov även över.

Underbar helg faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0