Statsskickjämförelse, here I come!

Ja, plugg är ju det jag går för, det är min grej.
Eller, jag försöker så gott det går. Just nu drunknar
jag i en statsskickjämförelse mellan kära
Tyskland och Sverige! Det är sketakul, not!
Jag ska ta reda på massa politiksnack och
sån shit! Men det är lugnt, jag är ändå snart
klart och inlämning är fredag. Så jag har ingen
hemsk panik än i alla fall!

Katrin & Olivia sitter med mig och har lika
tråkigt för de gör samma sak som jag.
Stakars oss!

Ha en fortsatt tråkig tisdag!

Kommentarer
Postat av: caroline

Är det möjligtvis statsskicksjämförelse du menare?!

Eller kanske statsskick - jämförelse?

Synd det är inlämning redan på fredag annars kunde jag tagit ett snack med Vickan i helgen hur hon ser på sitt eget statsskick!

2008-11-25 @ 15:28:05
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0