Baby for all my love!

Usch. Livet är inget vidare just nu. Känns

som vad jag än gör så blir det fel på något

håll. Jag har problem med kompisar - det

är bra med kärleken. Jag löser det med

kompisarna - det blir problem med kärleken.

Tror allt kommer ta slut väldigt snart.

För jag är inte värd någon så bra som honom.

Jag orkar inte heller svälja allt hela tiden, och

låtsas tycka allt är bra. För det tycker jag inte.

Men life is a bitch. Jag får klara mig, med eller

utan hjälp. Den enda som kan göra något

åt det är jag själv. Känns dock som jag tappat

allt, tappat mig själv på den väg där jag försökte

hitta vänner & kärlek.



All good things comes to an end, right?


Lycka är för mycket begärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0