Don't speak, I know just what you're saying.

Det finns få ord som ka beskriva saker som
finns runt omkringen när man har det jobbigt.
Det finns också få saker som får en på bra
humör
igen. Varför jag halvt gått ner i en
depression är för att jag känner mig väldigt
ensam och väldigt liten i en väldigt stor värld.
Jag har ingenstans att vända mig egentligen
och den enda jag kan vända mig till måste klara
av sina egna problem först. Men de säger ju
"What goes around comes around". Jag trodde
jag var världens bästa kompis, men jag bryr
mig nog för mycket. Både om vad andra tycker
om mig, och jag bryr mig för mycket om dem.
Alltså hur de mår och att de kommer före mig.

Kanske är det mitt fel, kanske inte. I will never
know. Men jag måste klara mig ur detta, för
döden är inget alternativ.

PussPussLisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0