I väntan på något gott

Idag började jag klockan 8 och hade tre
lektioner. Började med ännu en icke-
givande
lektion med religion. Sen hade
vi en till lektion med religion. Då såg vi
en icke-givande film som jag inte såg
så mycket av eftersom jag somnade..
Sen blev det engelska med en helt okej
film om dödsstraff, som är vårt huvudämne
just nu i engelskan.

Nu har jag ätit, pratat med Olivia om hennes
fruktansvärda problem och nu sitter jag i
väntans tider på en naturlektion. Har en
inlämning i det ämnet på söndag, och har
ingen aning om vad den handlar om. Jag
känner att jag hänger med i svängarna.

Nu har jag inget mer intressant att säga

PussPussLisa

Kommentarer
Postat av: Olivia Walbeck

hahaha dissa inte mig när jag pratar om mina problem!!! denna gången var det ett problem på riktigt i alla fall! <33

2009-01-27 @ 11:49:09
URL: http://oliviawalbeck.blogg.se/
Postat av: freddi

fy skämms att somna så där ;)

2009-01-28 @ 18:46:58
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0